Известие

Collapse
No announcement yet.

шум от към двигателя

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Първоначално публикувано от ecotronic Покажи съобщение
    Винаги се върти, но се натоварва (понася аксиално усилие) само при натиснат педал.
    да, в случая дърпа

    ---------- Post added at 22:57 ---------- Previous post was at 22:54 ----------

    Първоначално публикувано от code Покажи съобщение
    Ок аз ти казвам, че е точно обратното, на натиснат педал върти и натиска едновременно, т.е. си къса гъза от работа има няма съм сменил стотина съединителя, добре че ми обясни как да си го представя, както и да е да не задълбаваме в празното
    може ли феродовия диск да се сложи обратно и да работи съединителя
    Не всички, които се скитат, са изгубени.

    Comment


    • #17
      Колеги, градивните спорове са нещо чудесно, но проблема на човека е срещу пасажерското място, където има ремъци и ролки бол, и надали му е проблема в съединителя...

      Comment


      • #18
        Първоначално публикувано от Doomguy Покажи съобщение
        Колеги, градивните спорове са нещо чудесно, но проблема на човека е срещу пасажерското място, където има ремъци и ролки бол, и надали му е проблема в съединителя...
        Ами то момчето не може да определи откъде е точно, в 1-я пост му се чува отляво после отдясно и трябва да хвърляме боб. Такива шумове само с клипче иначе тука само си приказваме за съединители. Щом няма промяна с подаването на газ за мен не са ролки, нито нещо в мотора т.е. е по-добрия вариант, утре като я чуе майстора ще го установи за 5мин.
        sigpic
        156 Facelift 1.9JTD16V 159 1.9JTDm16V 166 2.0TS(eх) Fiat Fiorino 1.3JTD
        "Странно нещо е животът - днес караш с 200, утре те возят с 20"

        Comment


        • #19
          От скромния си опит с 2,4 жтд смея да твърдя, че се разбира откъде идва шумът чак след разглобяването
          ...
          155 1,6 TS 16V `96
          166 2,4 JTD `99
          147 1,9 JTDm 8V `07

          Comment


          • #20
            Сега оставих колата в сервиз. Според майстора шума идва от динамото. Ще разглобяват и ще видим точно какъв е проблема.
            Алфа 166 JTD 136к.с + чип

            Comment


            • #21
              колега сега ти си отвори очите и си представи как работи аксеалниа лагер маховика феродовия диск и претискатиля са хванати на коляновия вал които лагерува на основните лагери

              ---------- Post added at 11:47 ---------- Previous post was at 11:44 ----------

              Моля натиснете върху иконата за бърз отговор в публикациите по-горе за активиране на бърз отговор.

              ---------- Post added at 11:54 ---------- Previous post was at 11:47 ----------

              опс сега виждам че неможем да се разберем за кои лагер става въпрос говорим за лагера на вилката не за лагера на първичния вал

              Comment


              • #22
                Сега ми звънна майстора че на динамото единия лагер е за смяна. Отделно и ролката била заминала
                Last edited by ihalachev; d.m.y г., 16:37.
                Алфа 166 JTD 136к.с + чип

                Comment


                • #23
                  Честито,сумата е приятна
                  sigpicnicola 59 каза:....трее да помислиш по въпроса за засилването,понеже в момента можеш да спреш,и хеопсовата пирамида,ма не си в състояние да засилиш и кучешка колиба.

                  Comment


                  • #24
                    Машината вече е в движение. Ремонт на динамото 20лв, ролка 100, и на майстора 30 за работата.
                    Алфа 166 JTD 136к.с + чип

                    Comment


                    • #25
                      Първоначално публикувано от ihalachev Покажи съобщение
                      Машината вече е в движение. Ремонт на динамото 20лв, ролка 100, и на майстора 30 за работата.
                      Честито, добре си минал .

                      Comment

                      Working...
                      X